Σάββατο 14 Μαΐου 2016

Η εντυπωσιακή πρεμιέρα Βανδή-Χολίδη




Εντυπωσιακή πρεμιέρα έκανε χτες το βράδυ η Δέσποινα Βανδή και ο Χρήστος Χολίδης στο «Θέα» . Οι δύο τραγουδιστές έκλεψαν τις εντυπώσεις και αποθεώθηκαν από το κοινό.Μαζί τους η Βασιλική Νταντά .η Josephine, ο Στράτος Καραλης η Μάρα Τζίμα και ανάμεσα στον κόσμο που διασκέδασε είδαμε τη Γωγώ Ματροκώστα με το σύζυγο της Τραιανό Δέλλα και τον Χάρη Σιανίδη,την Μαρία Μπεκατώρου,την Κατερίνα Παπουτσάκη,την Αποστολία Ζώη,τον Δήμο Μπέκε,τον Νίκο Μουτσινά,Την Ματθίλδη Μαγγίρα και τον Σταμάτη Γαρδέλη.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιο σας θα ελεγχθεί πριν αναρτηθεί. Παρακαλώ, τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και σύντομα. Το παρών blog δεν φέρει ευθύνη για επώνυμα και ανώνυμα σχόλια. Εφόσον θεωρείτε ότι θίγεστε από κάποιο σχόλιο, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου με μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας για να το αφαιρέσω.