Έχει έναν ευτυχισμένο γάμο και ολοκληρώθηκε με τη γέννηση του γιού τους Παναγιώτη που τους έχει πάρει τα μυαλά.
Είναι μία μάνα προσεκτική,υπομονετική,που φροντίζει το παιδί της,περνάει πάρα πολλές ώρες μαζί του και όταν ακόμα λείπει σε δουλειά δεν σταματάει να μη του μιλάει έστω απ το τηλέφωνο.
Σήμερα ανάρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό το παρακάτω που αφορά τη μητρότητα και το να είσαι μάνα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το σχόλιο σας θα ελεγχθεί πριν αναρτηθεί. Παρακαλώ, τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και σύντομα. Το παρών blog δεν φέρει ευθύνη για επώνυμα και ανώνυμα σχόλια. Εφόσον θεωρείτε ότι θίγεστε από κάποιο σχόλιο, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου με μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας για να το αφαιρέσω.