Η Έλενα Παπαρίζου εμφανίστηκε στην εκπομπή της Πόπης Τσαπανίδου και μίλησε για τον αποκλεισμό της Ελλάδας από τον τελικό της Eurovision
Είναι φυσικό να νιώθουμε μία στεναχώρια. Εγώ τα γνώρισα τα παιδιά, είναι πάρα πολύ αυθεντικά. Νιώθουν μεγάλη περηφάνια για αυτό που έκαναν.
Το τόνισα ότι είναι ωραίο να επιστρέφουμε και να τραγουδάμε στην γλώσσα μας. Εμένα μου άρεσε που είχε τη λύρα και πως μιλούσε για τον Πόντο και την προσφυγιά, καθώς είναι μεγάλο κομμάτι της Ελλάδας. Καμιά φορά χρειάζεται να μιλάμε και για πιο σοβαρά πράγματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το σχόλιο σας θα ελεγχθεί πριν αναρτηθεί. Παρακαλώ, τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και σύντομα. Το παρών blog δεν φέρει ευθύνη για επώνυμα και ανώνυμα σχόλια. Εφόσον θεωρείτε ότι θίγεστε από κάποιο σχόλιο, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου με μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας για να το αφαιρέσω.