Κυριακή 19 Μαΐου 2019

Eurovision 2019: Οι πρώτες δηλώσεις της Τάμτα και της Κατερίνας Ντούσκα μετά τον τελικό


Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου ο μεγάλος τελικός της Eurovision 2019, στο Τελ Αβίβ.

Νικήτρια χώρα αναδείχτηκε η Ολλανδία συγκεντρώνοντας τους περισσότερους βαθμούς. Η Ελλάδα με την Κατερίνα Ντούσα βρέθηκε στην 21η θέση ενώ η Τάμτα με την Κύπρο στην 15η.

Η κάμερα του δελτίου ειδήσεων του ΑΝΤ1 βρέθηκε μετά την ολοκλήρωση του διαγωνισμού έξω από το εκθεσιακό κέντρο του Τελ Αβίβ και εξασφάλισαν τις πρώτες δηλώσεις των δύο τραγουδιστριών.

«Νιώθω υπερήφανη, το έλεγα εξαρχής ότι αν νιώσω ότι πραγματικά τα έχουμε δώσει όλα και είμαστε εμείς περήφανοι με το αποτέλεσμα είμαι εντάξει με το οποιοδήποτε αποτέλεσμα.», είπε χαρακτηριστικά η Κατερίνα Ντούσκα.

«Μου αρκεί που το χάρηκα, γιατί το χάρηκα μέσα από την καρδιά μου», είπε από την πλευρά της η Τάμτα αρκετά χαμογελαστή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιο σας θα ελεγχθεί πριν αναρτηθεί. Παρακαλώ, τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και σύντομα. Το παρών blog δεν φέρει ευθύνη για επώνυμα και ανώνυμα σχόλια. Εφόσον θεωρείτε ότι θίγεστε από κάποιο σχόλιο, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου με μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας για να το αφαιρέσω.