Σάββατο 27 Απριλίου 2024

Έφη Σαρρή: «Κάνω κάστινγκ για pool boy, αν δεν είναι σωστή η ενδυμασία… bye»

 

Η Έφη Σαρρή μίλησε στην κάμερα του «Γειά σου» και στην Νάνσυ Παραδεισανού για το J2US, την πισίνα της, τα pool boy αλλά και τις πλαστικές που θα ήθελε να κάνει

«Δεν βουτώ στην πισίνα. Την έχω γιατί μου αρέσει να τη βλέπω. Υπάρχει pool boy εδώ που την καθαρίζει. Έρχεται κάθε Δευτέρα, αλλά έχουμε ένα κόλπο. Εδώ εγώ έχω κάστινγκ κάθε εβδομάδα. Αυτήν την Δευτέρα έχουμε ένα πολίστα. Δεν θα πω από ποια ομάδα. Έτσι λίγο για το χαρτζιλίκι τους. Είθισται τα pool boy να είναι πολύ ωραία παιδιά. Αν δεν είναι σωστή η ενδυμασία… bye» είπα αρχικά η Έφη Σαρρή για τις αγγελίες που βάζει.

«Έχω συναντήσει πολλούς περίεργους συνθέτες. Δεν είναι ό,τι πιο εύκολο, πρέπει να έχεις πολύ γερό στομάχι για να τους αντιμετωπίσεις. Ήταν διάφοροι συνθέτες στη ζωή μου. Μπορεί να είναι ιδιαίτερος ο Νίκος Καρβέλας, πάντα ήταν. Τον διαχειρίστηκα γλυκά, ήσυχα και ήρεμα. Μου είπε την επόμενη φορά να έρθω χωρίς άρωμα και έφυγα» ανέφερε η Έφη Σαρρή για τις συνεργασίες της.

Στο τέλος, η τραγουδίστρια μίλησε για τον λόγο που δεν απόλαυσε τη συμμετοχή της στο J2US.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιο σας θα ελεγχθεί πριν αναρτηθεί. Παρακαλώ, τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και σύντομα. Το παρών blog δεν φέρει ευθύνη για επώνυμα και ανώνυμα σχόλια. Εφόσον θεωρείτε ότι θίγεστε από κάποιο σχόλιο, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου με μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας για να το αφαιρέσω.