Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2019

Η πρώτη ανάρτηση της Σταρ Ελλάς 2019 στα social media μετά τη στέψη της


Σταρ Ελλάς για το 2019 στέφθηκε η Ραφαέλα Πλαστήρα από τα Τρίκαλα και η πρώτη της ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό για τον τίτλο της ήταν η παρακάτω:
Tο ποιο όμορφο παραμύθι έγινε πραγματικότητα. Είμαι η Σταρ Ελλάς 2019 και δεν έχω βγάλει ούτε το στέμμα μου, αλλά ούτε την κορδέλα μου από πάνω μου. Από μικρή που έβλεπα διαγωνισμούς ομορφιάς, ονειρευόμουν την στιγμή που θα γύρναγα στην πατρίδα μου και θα έπαιρνα μέρος στα Ελληνικά Καλλιστεία Σταρ Ελλάς. Από το 2016 προπονούμαι για τον στόχο που λέγεται “Σταρ Ελλάς”, αν δείτε τις πληγές που έχω στα πόδια μου θα καταλάβεται πόσο πολύ το ήθελα. Ο ανταγωνισμός μεγάλος, αξίζαμε και οι 12 τον πρώτο τίτλο. Μπορεί για κάποιους ο διαγωνισμός ομορφιάς να είναι μια γιορτή για μας που θέλουν να ξεκινήσουμε μια καριέρα χωρίς να έχουμε μια κάμερα να μας παρακολουθεί είναι ένα βήμα πιο κοντά στον στόχο μας.
Ήρθε η ώρα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κ. Πρεβελάκη και στον κ. Τρανούλη για την άψογη διοργάνωση. Στην manager μου κ. Βενετία Κύρου που με πίστεψε απ την πρώτη στιγμή και με συμπεριέλαβε στην ομάδα του Happy People Model’s. Στον φύλακα άγγελο μας κ. Βαγγέλη Σαλευρή που ήταν κάθε λεπτό δίπλα μας από την αρχή έως το τέλος. Αφιερώνω αυτή την βραδιά στο προτυπό μου, που είναι η μητέρα μου.
Η βραδιά είχε ένα σημαντικό σκοπό «Μαζί για την Ζωή» πρέπει να το κάνουμε πράξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιο σας θα ελεγχθεί πριν αναρτηθεί. Παρακαλώ, τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και σύντομα. Το παρών blog δεν φέρει ευθύνη για επώνυμα και ανώνυμα σχόλια. Εφόσον θεωρείτε ότι θίγεστε από κάποιο σχόλιο, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου με μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας για να το αφαιρέσω.