Δευτέρα 20 Μαΐου 2024

Ελένη Χατζίδου: «Μου φάνηκε αχρείαστο, ο Φώτης Σεργουλόπουλος είπε ξεκάθαρα τι είχε γίνει ακριβώς με τη Μαρία Μπακοδήμου»

 

Η Νάνσυ Παραδεισανού ρωτήθηκε για τις δηλώσεις του Φώτη Σεργουλόπουλου και όσα είπε για το μεγάλο λάθος που είχε κάνει το 2007 κατά τη μετάδοση της Eurovision. Η Ελένη Χατζίδου συμφώνησε μαζί της όταν ανέφερε πως όλο αυτό ήταν αχρείαστο να αναφερθεί ξανά μετά από τόσα χρόνια.

«Να το συζητήσουμε κι αυτό κι εμένα αχρείαστο μου φάνηκε. Τώρα να καθίσεις και να θυμηθείς κάτι τέτοιο, που είναι τόσο βαρύ και κάποιος μπορεί να μην το θυμάται. Εγώ το είχα βγάλει από το μυαλό μου για παράδειγμα. Είπε λεπτομέρειες και είπε για τη Μαρία και το έριξε πάνω της. Δεν είπε τότε που είχαμε πάει εμείς. Είπε και ξεκάθαρα το τι έχει γίνει ακριβώς, όχι ότι είχε γίνει απλά ένα λάθος. Η Νάνσυ υποστήριξε τη Μαρία και είπε ότι αυτό η ίδια δεν θα το έκανε ποτέ. Και τον Φώτη δεν τον έχω έτσι στο μυαλό μου. Δεν του το είχα αυτό του Φώτη από την ηρεμία που βγάζει» είπε αρχικά η Ελένη Χατζίδου.

«Πέρα του ότι θέλει να υποστηρίξει την παρουσιάστρια της εκπομπής και είναι ανθρώπινο -δεν το λέω με κάτι από πίσω- μπορεί να είπαν μία κουβέντα και να υπάρχει αυτή η πικρία. Ίσως να το έχει συζητήσει μεταξύ τους η ομάδα και δεν ήθελαν να αναφερθούν. Είναι λογικό. Αυτό δεν είναι αυθορμητισμός (σ.σ. για τον Φώτη Σεργουλόπουλο)» σχολίασε ο Ετεοκλής Παύλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιο σας θα ελεγχθεί πριν αναρτηθεί. Παρακαλώ, τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και σύντομα. Το παρών blog δεν φέρει ευθύνη για επώνυμα και ανώνυμα σχόλια. Εφόσον θεωρείτε ότι θίγεστε από κάποιο σχόλιο, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου με μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας για να το αφαιρέσω.