Δευτέρα 20 Μαΐου 2024

Τριαντάφυλλος για Σοϊλέδη – Αντωνά: «Εγώ, που είναι αδέρφια μου, δεν μίλησα ποτέ, που ξέρω πράγματα»

 

Για τη Μαρία Αντωνά και τον Άρη Σοϊλέδη απάντησε σήμερα ο Τριανταφυλλος.στο πλαίσιο της συνέντευξης που έδωσε στο Πρωινό και τον Γιώργο Λιάγκα.

«Είναι φανταστικά και απίστευτα και τα δύο παιδιά. Πραγματικά υπήρχε μεγάλη αγάπη και δεν ξέρω αν έχει φύγει αυτή η αγάπη. Ξέρω πολύ καλά πόσο στήριζε η Μαρία τον Άρη όταν ήταν στο Survivor και όταν ήταν και στο J2US. Ξέρω πολύ καλά ο Άρης πόσο στήριζε τη Μαρία στο Survivor, στο καμαρίνι ήταν συνέχεια δίπλα του, όταν ήμασταν μαζί στο J2US.

Δεν μπορώ να καταλάβω τι έχει γίνει πραγματικά, αλλά έτσι είναι οι ανθρώπινες σχέσεις. Εγώ, που είναι αδέρφια μου, δεν μίλησα ποτέ, που ξέρω πράγματα. Εύχομαι να τα ξαναβρούν», είπε ο Τριαντάφυλλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιο σας θα ελεγχθεί πριν αναρτηθεί. Παρακαλώ, τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και σύντομα. Το παρών blog δεν φέρει ευθύνη για επώνυμα και ανώνυμα σχόλια. Εφόσον θεωρείτε ότι θίγεστε από κάποιο σχόλιο, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου με μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας για να το αφαιρέσω.