Σάββατο 18 Μαΐου 2024

Πωλίνα: «Θεωρήθηκε το πιο άσχετο τεύχος Playboy και φυσικά δεν πήρα μία»

 

Η Πωλίνα έδωσε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη αυτή την εβδομάδα στο περιοδικό Λοιπόν και τον δημοσιογράφο Ανδρέα Θεοδώρου. Μέσα σε όλα, δε, η αγαπημένη τραγουδίστρια μίλησε για την διαχείριση της εξωτερικής της εμφάνισης κατά τη μακρόχρονη καλλιτεχνική της διαδρομή αλλά και την αποκαλυπτική φωτογράφιση σε ανδρικό περιοδικό στο παρελθόν.

Υπήρξατε μια πολύ όμορφη γυναίκα, αισθανθήκατε ποτέ sex symbol;

Η αλήθεια είναι πως δεν πλασάρισμα ποτέ τον εαυτό μου ως sex symbol αφενός γιατί είναι θέμα χαρακτήρα κι αφετέρου ήθελα πάντα να με αγαπήσουν για άλλα μου προσόντα.

Σας πρότειναν ποτέ χρήματα για να κάνετε γυμνή φωτογράφιση;

Ναι, στο Playboy. Η συμφωνία όμως ήταν να πάμε Σεϋχέλλες, να κάνω φωτογράφιση, να έχω την απόλυτη επιλογή των φωτογραφιών και φυσικά να μην πάρω μία. Θεωρήθηκε το πιο άσχετο τεύχος Playboy αλλά για μένα, όπως το σχεδίασα, ήταν το απόλυτο marketing για την προώθηση του τραγουδιού μου. Σε μια εποχή μάλιστα που δεν είχε ανοίξει ακόμα η ιδιωτική τηλεόραση.  Ο χαμός που επακολούθησε, με δικαίωσε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιο σας θα ελεγχθεί πριν αναρτηθεί. Παρακαλώ, τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και σύντομα. Το παρών blog δεν φέρει ευθύνη για επώνυμα και ανώνυμα σχόλια. Εφόσον θεωρείτε ότι θίγεστε από κάποιο σχόλιο, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου με μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας για να το αφαιρέσω.