Σάββατο 8 Ιουνίου 2024

Παναγιώτης Ταχτσίδης: Απαντά στην ανάρτηση της Θεοδωροπούλου που έγραψε ότι την απάτησε με άλλη γυναίκα

 

Η Ζέτα Θεοδωροπούλου έκανε λόγο για παράλληλη σχέση του συζύγου της, Παναγιώτη Ταχταιδη με άλλη γυναίκα ενώ ήταν ακόμη ζευγάρι, σε μια μακροσκελή ανάρτηση που έκανε.

Ο ποδοσφαιριστής έκανε τις πρώτες του δηλώσεις μετά το παραπάνω, στην εκπομπή «Γεια σου». Αρχικά, η εκπομπή επικοινώνησε με το περιβάλλον του, σύμφωνα με το οποίο: «Ο Παναγιώτης έχει ζητήσει διαζύγιο από τη Ζέτα από τις 29 Δεκεμβρίου. Η ίδια είπε ότι θα του το στείλει υπογεγραμμένο και δεν του το έστειλε ποτέ. Ο Παναγιώτης θέλει σύντομα να ξεκαθαρίσει το τοπίο στην προσωπική του ζωή και να είναι όλοι ήρεμοι. Από εκεί και πέρα δεν τον ακουμπάει κανένα σχόλιο. Θέλει να είναι όλος ο κόσμος καλά».

Στην ίδια εκπομπή, ο Παναγιώτης Ταχτσίδης ανέφερε: «Προτεραιότητά μου είναι τα παιδιά μου, όπως είναι πάντα άλλωστε. Τόσο εγώ, όσο και η μητέρα των παιδιών μου ξέρουμε πολύ καλά τι έχει συμβεί στη σχέση μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιο σας θα ελεγχθεί πριν αναρτηθεί. Παρακαλώ, τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και σύντομα. Το παρών blog δεν φέρει ευθύνη για επώνυμα και ανώνυμα σχόλια. Εφόσον θεωρείτε ότι θίγεστε από κάποιο σχόλιο, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου με μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας για να το αφαιρέσω.