Τετάρτη 12 Ιουνίου 2024

Ο Τάσος Ξιαρχό μιλά ανοιχτά για την οροθετικότητά του: «Αυτό με κατέστρεψε»

 

Με εξομολογητική διάθεση ο Τάσος Ξιαρχό μίλησε στο podcast της Δάφνης Καραβοκύρη για τον βιασμό που βίωσε σε μικρή ηλικία, τον κακοποιητικό πατέρα του, τις ουσίες και την οροθετικότητά του.

«Το σεξ στη ζωή μου μπήκε πολύ πρόσφατα. Είμαι 32 ετών. Μέχρι τον κορονοιό έκανα μια δυο φορές τον χρόνο και αυτό κάτω από προγραμματισμό, όχι από έρωτα. Έκανα σεξ με τον χορό. Ήθελα αυτό και είχα ξεχάσει τη ζωή του Τάσου. Το γνώρισα αρνητικά το σεξ. Το έκανα πολύ έντονα, πολύ απότομα, ντρέπομαι για στιγμές. Τώρα θα αρχίσω να το απολαμβάνω» εξομολογήθηκε  ο Τάσος Ξιαρχό.

«Πριν από δύο χρόνια τέτοιο μήνα είδα ένα όνειρο παράξενο και ξύπνησα και είπα «έχω AIDS». Είχε πολλά αγκάθια, πολύ αίμα. Από μωρό βλέπω αυτό το όνειρο, μια γερασμένη γυναίκα να με δείχνει σαν να είμαι ετοιμοθάνατος. Μπορεί να είχα και τον φόβο μέσα μου γιατί έκανα σεξ χωρίς προστασία, γιατί έκανα ναρκωτικά, είχα χαθεί.

Είναι τυφλό το σύστημα. Αν το πάθεις και δεν έχεις κάποιον να σου μιλήσει μπορεί να μπλοκάρεις και να περάσουν μήνες για να πάρεις αγωγή. Και δεν πρέπει. Είναι ένα χάπι την ημέρα για όλη σου τη ζωή. Με κατέστρεψε αυτό. Σε αυτό τον χώρο των gay και του Grindr αν ο άλλος δεν θέλει να βάλει προφυλακτικό, θέλει να κάνει χωρίς και ξέρει ότι μπορεί να του προκύψει στη ζωή του. Οπότε δεν μπορώ σε κάθε άνθρωπο να τον ενημερώνω για αυτό που έχει ξέροντας ότι δεν κολλάει κιόλας. Μου έχει τύχει να θέλουν να κάνουμε σεξ για να κολλήσουν για να πάρουν το επίδομα», ανέφερε ο Τάσος Ξιαρχό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιο σας θα ελεγχθεί πριν αναρτηθεί. Παρακαλώ, τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και σύντομα. Το παρών blog δεν φέρει ευθύνη για επώνυμα και ανώνυμα σχόλια. Εφόσον θεωρείτε ότι θίγεστε από κάποιο σχόλιο, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου με μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας για να το αφαιρέσω.