Καλεσμένη στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου ήταν η Δήμητρα Αλεξανδράκη κι εκείνος της ανέφερα τα σχόλια που άκουσε για την εμφάνιση της στα Madwalk με την εταιρία Med.
Οι φίλοι του, είπε, "του την είπαν" που άργησε να πάει γιατί έχασε την καλύτερη εμφάνιση του show αυτήν της Δήμητρας.
Η Δήμητρα μίλησε για τα παιδικά της χρόνια,ήταν αγοροκόριτσο και για την οικογένεια της που λατρεύει.
Μίλησε για τα fashion show που κάνει κάθε χρόνο στο Hong Kong με γούνες αλλά και για τον Βασίλειο Κωστέτσο που την είχε μούσα του στην επίδειξη του.
Τέλος είπε πόσο ντόμπρα και ειλικρινής είναι και μίλησε για τη σχέση της,είπε πόσο ευτυχισμένη είναι και ότι προς το παρόν δεν σκέφτεται το γάμο γιατί είναι πολύ μικρή.
Για μένα πάντως είναι μία πραγματική φίλη εδώ και χρόνια και πάντα εκεί όταν την χρειαστείς!





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το σχόλιο σας θα ελεγχθεί πριν αναρτηθεί. Παρακαλώ, τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και σύντομα. Το παρών blog δεν φέρει ευθύνη για επώνυμα και ανώνυμα σχόλια. Εφόσον θεωρείτε ότι θίγεστε από κάποιο σχόλιο, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου με μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας για να το αφαιρέσω.