Παρασκευή 13 Μαΐου 2016

Γιατί συνέλαβαν τον Σταμάτη Γαρδέλη?


Μπλεξίματα με την αστυνομία είχε ο Σταμάτης Γαρδέλης, όταν βρέθηκε στην Τουρκία με έναν φίλο του. Όπως αποκάλυψε ο γνωστός ηθοποιός σε συνέντευξή του, πριν από κάποια χρόνια, βρέθηκε στη γειτονική χώρα και όταν σταμάτησε στην Κωνσταντινούπολη για να κάνει την… ανάγκη του συνελήφθη!

«Πριν από χρόνια είχαμε πάει με ένα συνάδελφο στην Κωνσταντινούπολη με αυτοκίνητο. Κάποια στιγμή θέλαμε να κάνουμε την ανάγκη μας. Κάναμε μια παράκαμψη, βγήκα από το αμάξι και πήγα πίσω από ένα δέντρο», αποκαλύπτει ο Σταμάτης Γαρδέλης στο «Εγώ Weekly» και περιγράφει: «Ξαφνικά, μας περικύκλωσαν δύο αυτοκίνητα και άρχισαν να ψάχνουν το αυτοκίνητο και το φίλο μου. Μας πήραν τα διαβατήρια και τις ταυτότητες και μας ζήτησαν να τους ακολουθήσουμε. Καταλήξαμε σε μια φυλακή, μας έβαλαν σε κάτι μπουντρούμια, έπιασε κρίση τον Μανώλη, εγώ άρχισα να φωνάζω για τα συνταγματικά μου δικαιώματα. Μας οδήγησαν σε ένα δωμάτιο για ανάκριση. Εκεί ήταν ένας παχουλός Τούρκος και με τον τρόπο με τον οποίο μας μιλούσε κατάλαβα ότι του άρεσα».

Τι έγινε μετά; «Μας άφησαν μόνους στο δωμάτιο, αλλά κατάλαβα ότι μας παρακολουθούσαν. Αρχίσαμε να μονολογούμε “πω πω τι πάθαμε, για την ανάγκη μας σταματήσαμε και βρεθήκαμε σε τουρκικές φυλακές, ούτε την Πόλη δεν είδαμε, τσάμπα το ταξίδι” και τέτοια», συμπληρώνει και περιγράφει πώς η περιπέτεια έλαβε τέλος: «προσπαθήσαμε με κάθε τρόπο να δείξουμε ότι ήμασταν απλοί ταξιδιώτες. Τελικά, μας κάλεσε ένας Τούρκος που μιλούσε ελληνικά και μας είπε ότι είμασταν ελεύθεροι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιο σας θα ελεγχθεί πριν αναρτηθεί. Παρακαλώ, τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και σύντομα. Το παρών blog δεν φέρει ευθύνη για επώνυμα και ανώνυμα σχόλια. Εφόσον θεωρείτε ότι θίγεστε από κάποιο σχόλιο, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου με μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας για να το αφαιρέσω.