Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016

ΣΑΣΑ ΜΠΑΣΤΑ : Τι είπε στο "The 2night show" του Γρ.Αρναούτογλου?


Αφοπλιστικά ειλικρινής και ετοιμόλογη η Σάσα Μπάστα μίλησε και απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις στην εκπομπή "The 2night show"του Γρηγόρη Αρναούτογλου.
Στην αρχή ρωτήθηκε αν όντως της είχε ζητηθεί από πρακτορείο μοντέλων να τρώει βαμβάκι για να διατηρεί τη σιλουέτα της και να χάσει κιλά όταν έκανε φωτογραφήσεις σε νεαρή ηλικία και απάντησε Ναι αν και δοκίμασε μόνο μία φορά και στη συνέχεια μίλησε για το πόσο έχει αλλάξει η ζωή της τα τελευταία χρόνια.
Πιο κατασταλαγμένη κι έχοντας δίπλα της τον επί 5 χρόνια σύντροφο της Βαλεντίνο,είπε ότι της έχει κάνει πρόταση γάμου αλλά είναι νωρίς γι αυτό καθώς η συνέχεια του γάμου είναι να κάνει και παιδιά και δεν νιώθει ακόμα έτοιμη αλλά εξέφρασε και το "παράπονο" της ότι δεν την ζηλεύει ενώ εκείνη αντιθέτως είναι αρκετά ζηλιάρα.
Δήλωσε παραδοσιακή γυναίκα,κάνει τις δουλειές του σπιτιού μόνη της χωρίς οικιακή βοηθό και σε λίγες μέρες θα κυκλοφορήσει το νέο της τραγούδι που ήδη έχει ηχογραφήσει με τίτλο....
Ας αφήσουμε και κάτι για έκπληξη..Αναμένεται νέο καλοκαιρινό hit από τη Σάσα!



η

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιο σας θα ελεγχθεί πριν αναρτηθεί. Παρακαλώ, τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και σύντομα. Το παρών blog δεν φέρει ευθύνη για επώνυμα και ανώνυμα σχόλια. Εφόσον θεωρείτε ότι θίγεστε από κάποιο σχόλιο, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου με μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας για να το αφαιρέσω.