Τα χρόνια που έκανε modeling θυμήθηκε η πρώην Μις Ελλάς και νυν τραγουδίστρια σε πρόσφατη συνέντευξή της στο περιοδικό Big Fish, κάνοντας αποκαλύψεις που σοκάρουν.
-Το modeling κράτησε λίγο στη ζωή μου. Μετά τα Καλλιστεία Σταρ Ελλάς 2005, που κέρδισα τον τίτλο της Μις Ελλάς, δούλεψα μόνο για έξι μήνες ως μοντέλο. Δεν ταίριαζα σε αυτόν τον χώρο. Υπήρχε μεγάλη αυστηρότητα στα πρακτορεία. Κυρίως σχετικά με το φαγητό και τη διατροφή. Μου φαινόταν αφύσικο και παράλογο γιατί ως αθλήτρια γνώριζα από υγιεινή διατροφή και δεν ήθελα με κανέναν τρόπο να κάνω κακό στον εαυτό μου. Δηλαδή, να μην τρώω τίποτα. Μου έλεγαν να τρώω μόνο τσίχλες, βαμβάκια και άλλα που δεν μπορείς να φανταστείς. Ήταν πραγματικά απαράδεκτο. Δυστυχώς, πολλά νέα κορίτσια επηρεάζονται, κάνουν αυστηρές δίαιτες και τελικά καταπονούν τον οργανισμό τους. Για ποιον λόγο; Για να πάρουν μία δουλειά; Έχω αντιμετωπίσει πράγματα που με έκαναν να σταματήσω το modeling.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το σχόλιο σας θα ελεγχθεί πριν αναρτηθεί. Παρακαλώ, τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και σύντομα. Το παρών blog δεν φέρει ευθύνη για επώνυμα και ανώνυμα σχόλια. Εφόσον θεωρείτε ότι θίγεστε από κάποιο σχόλιο, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου με μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας για να το αφαιρέσω.