Δευτέρα 20 Μαΐου 2024

Γιώργος Λιάγκας κατά Θανάση Αλευρά: «Όταν έλεγα πόσο ταλαντούχος είσαι, σου άρεσε και έβγαζες φωτογραφίες μαζί μου»

 

Κατά του Θανάση Αλευρά, με αφορμή τα όσα δήλωσε σε συνέντευξή του στη Real, μίλησε σήμερα ο Γιώργος Λιάγκας στο Πρωινό.

«Για εμένα φίλε μου Θανάση, το προτιμότερο θα ήταν, αν με ρώταγες ή με έπαιρνες τηλέφωνο, δεν θα με πάρεις, αλλά δεν πειράζει εγώ σε τιμώ και ήρθα όλο τον χειμώνα και σε παρακολούθησε στο μαγαζί που τραγούδησες και ήταν μια εξαιρετική παράσταση και βγήκα και το είπα δημόσια. Απλώς έχετε μάθει όλοι σας μόνο στα καλά.

Όταν είχα βγει εγώ και για δέκα λεπτά έλεγα πόσο ταλαντούχος είσαι, τότε ήμουν καλός, σου άρεσε και έβγαζες φωτογραφίες μαζί μου. Τώρα που σου άσκησα κριτική είμαι κακός δημοσιογράφος; Δεν είναι έτσι ρε παιδιά. Το πρόβλημα που πρέπει να έχετε είναι με τους εμμονικούς. Πρέπει μάθετε και στην καλή και στη κακή κριτική», είπε αρχικά ο Γιώργος Λιάγκας.

Ο Γιώργος Λιάγκας είπε στη συνέχεια: «Είμαι ο ίδιος άνθρωπος που βγήκα και σε αποθέωσα για την παράσταση και είμαι ο ίδιος που εκτιμώ ταπεινά ότι θα έπρεπε αντί να βγαίνετε με έπαρση και να λέτε ότι ήσασταν τέλειοι, να λέγατε “παιδιά ήταν πιο δύσκολο απ’ ό,τι  φανταζόμασταν. Αφαιρείς το δικαίωμα από το να σου πει κάποιος το οτιδήποτε, αρκεί να πεις αυτή την απλή λέξη.

Ακόμα και σήμερα βγαίνει και δικαιολογείς ότι από την ταχύτητα δεν κατάλαβες ότι ο διπλανός σου έλεγε το Σαν Μαρίνο νησί. Δεν μου αρκεί εμένα αυτό. Με εκνευρίζει όλο αυτό και κανένας από την κρατική τηλεόραση δεν άκουγε να σας διορθώσει. Αν οι φίλοι σας σας λένε καλά πράγματα, καλά κάνουν. Ο καλός ο φίλος όμως, θα έπρεπε να σου πει “Θανάση δεν ήσουν καλός εκεί”. Ειρωνεύτηκαν τους δημοσιογράφους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιο σας θα ελεγχθεί πριν αναρτηθεί. Παρακαλώ, τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και σύντομα. Το παρών blog δεν φέρει ευθύνη για επώνυμα και ανώνυμα σχόλια. Εφόσον θεωρείτε ότι θίγεστε από κάποιο σχόλιο, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου με μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας για να το αφαιρέσω.