Δευτέρα 20 Μαΐου 2024

Η Μπέττυ Μαγγίρα παρενέβη στη Φαίη Σκορδά για να ξεκαθαρίσει για την αμοιβή της στη Eurovision

 

Η Μπέττυ Μαγγίρα επικοινώνησε με την εκπομπή της Φαίης Σκορδά με αφορμή τα όσα αναφέρθηκαν στην εκπομπή για την αμοιβή που είχαν λάβει η ίδια και η αδερφή της, Μπέττυ Μαγγίρα για τη Eurovision

«Ήθελα να βγω για να διευκρινίσω για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις. Εγώ δεν το είδα στον αέρα, αλλά μου είπανε ότι σχολιάσατε σε σχέση με την αμοιβή μας στη Eurovision για να κάνουμε την αναμετάδοση. Εγώ διευκρίνισα πάρα πολύ καλά ότι εμείς πληρωθήκαμε δύο χρονιές σερί για την παρουσίαση που κάναμε με τη Ματθίλδη για τους τελικούς, για να μεταδοθεί τηλεοπτικά ο ελληνικός τελικός και να επιλεγεί ποιος καλλιτέχνης θα πάει στη Eurovision και μέσα στην αμοιβή ήταν όλο το πακέτο. Δεν μας ξεχώρισαν ότι αυτά θα πάρετε για τον τελικό και αυτά για τη μετάδοση της Eurovision. Τη μία χρονιά πήγαμε στο Βελιγράδι και την επόμενη στη Μόσχα» ανέφερε η Μπέττυ Μαγγίρα.

«Δεν θέλω να υπάρχει παρεξήγηση. Ο Θανάσης και ο Ζερόμ είπαν ότι δεν είχαν αμοιβή για αυτό το πράγμα και κάποιος με πήρε και μου είπε ότι λέγεται αυτό αλλά δεν διευκρινίζεται» αποσαφήνισε η Μπέττυ Μαγγίρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιο σας θα ελεγχθεί πριν αναρτηθεί. Παρακαλώ, τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και σύντομα. Το παρών blog δεν φέρει ευθύνη για επώνυμα και ανώνυμα σχόλια. Εφόσον θεωρείτε ότι θίγεστε από κάποιο σχόλιο, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου με μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας για να το αφαιρέσω.