Πέμπτη 13 Ιουνίου 2024

Δήμητρα Βαμβακούση: «Το μωρό μου μοιάζει στον κούκλο άνδρα μου»

 

Καλεσμένη στο πλατό της εκπομπής «Πρωινό Σου Σου» ήταν σήμερα η Δήμητρα Βαμβακούση. Η πρώην παίκτρια του Survivor μίλησε για τον σύζυγό της, Γιώργο Αγγελόπουλο, αλλά και για το μωράκι τους.

«Το μωρό μου μοιάζει στον κούκλο άνδρα μου. Ανυπομονώ να μιλήσει το μωρό μας. Προσπαθώ να περνάω πολύ χρόνο με το μωρό. Όταν λείπω, το τηλέφωνο το έχω δίπλα μου, αλλά εμπιστεύομαι πολύ τον Γιώργο. Τις νύχτες ξυπνάει και ο Γιώργος και το μωρό. Στην εγκυμοσύνη πήρα 22 κιλά και τα έχασα. Δεν μπορώ να περιγράψω όσο νιώθω για το μωρό μας, είναι μια ευλογία που την έχουμε», είπε αρχικά η Δήμητρα Βαμβακούση.

Η Δήμητρα Βαμβακούση είπε στη συνέχεια: «Ο Γιώργος αγαπάει τη γυναίκα σε όλες τις εκφάνσεις. Ο Γιώργος με κάνει να αγαπάω τον εαυτό μου περισσότερο. Προσπαθούμε να δούμε πού μας ταιριάζει να μείνουμε, στην Αθήνα ή τη Σκιάθο. Ο Γιώργος θέλει να μάθει στην κόρη μας τη θάλασσα».

Κλείνοντας, η Δήμητρα Βαμβακούση ανέφερε: «Με σόκαρε το γεγονός ότι ο κόσμος έψαχνε να μάθει για μένα και τη σχέση μου με τον Γιώργο. Δεν με απασχολεί που μας περιμένουν κάμερες στο αεροδρόμιο, απλά δεν μου αρέσει να απασχολώ γιατί υπάρχουν σημαντικά κοινωνικά θέματα γύρω μας. Θα έκανα κάτι τηλεοπτικά μόνο στο πλευρό του Γιώργου. Αισθάνομαι ευγνώμων που έχουμε δημιουργήσει τον Φύλακα Άγγελο και βοηθάμε παιδιά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιο σας θα ελεγχθεί πριν αναρτηθεί. Παρακαλώ, τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και σύντομα. Το παρών blog δεν φέρει ευθύνη για επώνυμα και ανώνυμα σχόλια. Εφόσον θεωρείτε ότι θίγεστε από κάποιο σχόλιο, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου με μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας για να το αφαιρέσω.