Πέμπτη 13 Ιουνίου 2024

Τάσος Ξιαρχό: «Μου έστειλαν μήνυμα ότι μπορεί να χάσουν το επίδομα για τον HIV με αυτά που κάνω, ας το χάσουν»

 

Ο Τάσος Ξιαρχό μαζί με τη Δάφνη Καραβοκύρη βρέθηκαν καλεσμένοι στο Fay’s Time με τη Φαίη Σκορδά. Ο γνωστός χορογράφος μίλησε για την αποκάλυψη που έκανε στο podcast της δημοσιογράφου ότι είναι θετικός στον HIV.

«Κάποιοι επιδιώκουν να κολλήσουν για να πάρουν το επίδομα. Παίρνουν το επίδομα για να πάρουν ουσίες κι αυτό είναι προσβλητικό. Παίρνεις τα 700 ευρώ και συνεχίζεις να είσαι χρήστης ουσιών. Αυτό πρέπει να ελεγχθεί κάποια στιγμή.

Μου ήρθαν χθες κάποια μηνύματα και μου μίλησαν επιθετικά και μου έλεγα ότι θα χάσουμε το επίδομα με αυτό που κάνεις. Ας το χάσουν. Ουσιαστικά το επίδομα δίνεται επειδή υπάρχει κόπωση, φόβος να μην πάθεις πνευμονία.» είπε αρχικά ο Τάσος Ξιαρχό.

«Από τον ΚΕΘΕΑ με δέχτηκαν γιατί ήμουν γνωστό όνομα. Έχει περίπου 2 χρόνια αναμονή αν θες να πας γιατί είναι γεμάτο από χρήστες, ναρκομανείς και ανθρώπους που παίρνουν το επίδομα επιβαρύνοντας τη χώρα μας. Αντί να βοηθηθούν κάποιοι που το έχουν όντως ανάγκη, περιμένουν στην ουρά. Είπα σε δύο φίλους μου να πάνε εκεί και δε μπορούσαν να τους δεχτούν. Και λέω: ποιος το έχει φτιάξει όλο αυτό, τι κέρδος έχει» πρόσθεσε  ο Τάσος Ξιαρχό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιο σας θα ελεγχθεί πριν αναρτηθεί. Παρακαλώ, τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και σύντομα. Το παρών blog δεν φέρει ευθύνη για επώνυμα και ανώνυμα σχόλια. Εφόσον θεωρείτε ότι θίγεστε από κάποιο σχόλιο, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου με μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας για να το αφαιρέσω.