Πέμπτη 13 Ιουνίου 2024

Ελίζαμπεθ Ελέτσι: «Το επιβεβαιώνω εγώ, έχω δει με τα μάτια μου τον Γιώργο Λιάγκα με τη Μαρία Αντωνά»

 

Η Ελίζαμπεθ Ελέτσι παραχώρησε δηλώσεις στους δημοσιογράφους και μίλησε για τη φημολογούμενη σχέση του Γιώργου Λιάγκα με τη Μαρία Αντωνά. Αφού έστειλε το μήνυμά της στη Μαρία Αντωνά ότι της ταιριάζει ο Δίδυμος, συνέχισε στις δηλώσεις της:

«Εννοείται το επιβεβαιώνω, έχω χαρεί πάρα πολύ, τους έχω δει με τα μάτια μου. Είναι το πιο ωραίο ζευγάρι της χρονιάς. Κυκλοφορούν μαζί γιατί να κρυφτούν;». Όταν οι δημοσιογράφοι της ανέφεραν πως είναι η πρώτη που επιβεβαιώνει τη σχέση τους, απάντησε: «Ωχ, έκανα βλακεία; Είναι κακό το να κάνεις σχέση; Σας το επιβεβαιώνω εγώ. Είναι αυτό που λένε, ότι τα αντίθετα έλκονται.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιο σας θα ελεγχθεί πριν αναρτηθεί. Παρακαλώ, τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και σύντομα. Το παρών blog δεν φέρει ευθύνη για επώνυμα και ανώνυμα σχόλια. Εφόσον θεωρείτε ότι θίγεστε από κάποιο σχόλιο, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου με μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας για να το αφαιρέσω.