Πέμπτη 13 Ιουνίου 2024

Λαουρα Ναργες: «Δεν θέλω την τρομοκρατία της τηλεόρασης στη ζωή μου»

 

Καλεσμένη στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη ήταν σήμερα η Λάουρα νάργες.. Η παρουσιάστρια μίλησε για την τηλεόραση, την οποία δεν σκέφτεται καθόλου αυτή τη στιγμή, αλλά και για τις κακές συμπεριφορές πίσω από τις κάμερες. Τόνισε χαρακτηριστικά πως αυτή την τρομοκρατία δεν την θέση στη ζωή της.

«Δεν σκέφτομαι καθόλου την τηλεόραση. Αρνούμαι πια να βρίσκομαι σε ένα περιβάλλον, όπου ο επαγγελματισμός, η ευγένεια, η τυπική συμπεριφορά και ο σεβασμός θεωρούνται μειονεκτήματα και έχουν το κάθε δικαίωμα να σε περνάνε και για χαζή ακόμα. Δεν έχω καμία διάθεση να ακούω χαζομάρες, για το τι είναι επιτυχία. Για μένα, από μια μικρή πόλη της Γερμανίας, επιτυχία είναι και που κάθομαι τώρα εδώ μαζί σου», είπε αρχικά η Λάουρα Νάργες.

Η Λάουρα Νάργες πρόσθεσε: «Θέλω να είμαι σε ένα περιβάλλον που να νιώθω ασφάλεια, που θα είμαι ο εαυτός μου, που δεν θα με μειώσουν επίτηδες για να χαλαστεί η όποια αυτοεκτίμησή μου. Το να ακούω από έναν άνθρωπο ότι δεν είμαι αρκετά ντίβα για να κάνω τηλεόραση, προσωπικά δεν μπορώ να το κατανοήσω αυτό».

Κλείνοντας, η Λάουρα Νάργες ανέφερε: «Όση ευθύνη έχουν αυτοί που είναι μπροστά από τις κάμερες, άλλο τόση ευθύνη έχουν και αυτοί που είναι από πίσω. Πρέπει σιγά σιγά να κατονομάζουμε τις συμπεριφορές από πίσω. Θεωρώ άδικο να χρεώνονται όλα στους μπροστινούς και στους πίσω να καταπίνουμε τις όποιες συμπεριφορές που δεχόμαστε. “Μην πεις τίποτα διότι μπορεί μετά το άλλο κανάλι να μη σε πάρει”, αυτή την τρομοκρατία δεν την θέλω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιο σας θα ελεγχθεί πριν αναρτηθεί. Παρακαλώ, τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και σύντομα. Το παρών blog δεν φέρει ευθύνη για επώνυμα και ανώνυμα σχόλια. Εφόσον θεωρείτε ότι θίγεστε από κάποιο σχόλιο, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου με μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας για να το αφαιρέσω.