Τετάρτη 12 Ιουνίου 2024

Ο Στέφανος Πιτσίνιαγκας εξομολογείται: «Πλήρωσα το τίμημα της επιτυχίας, ξαφνικά έμεινα στα αζήτητα»

 

Συνέντευξη στην κάμερα της εκπομπής «Ελένη» έδωσε ο Στέφανος Πιτσίνιαγκας. Ο νεαρός τραγουδιστής αναφέρθηκε στην απρόσμενη επιτυχία που έφερε στη ζωή του η κυκλοφορία του τραγουδιού «Δυνατά» αλλά και την επακόλουθη απότομη πτώση που είχε τόσο σε επαγγελματικό όσο και ψυχολογικό επίπεδο.

«Πλήρωσα το τίμημα της επιτυχίας. Από εκεί που σε ζητάνε όλοι ξαφνικά μένεις στα αζήτητα. Πέρασα μια μίνι κατάθλιψη μετά την επιτυχία. Κλείστηκα στον εαυτό μου και φοβόμουν να κυκλοφορήσω», παραδέχεται ο Στέφανος Πιτσίνιαγκας.

«Ένα πρωτοεμφανιζόμενο παιδί να βγάλει ένα hit και να το τραγουδάνε όλοι; Αυτό γίνεται μία στο εκατομμύριο. Οι γονείς μου, βέβαια, δεν έχουν έρθει σε νυχτερινό κέντρο να με δουν στην Αθήνα αλλά φροντίζω να τραγουδάω εγώ στο Γύθειο για να έρχονται», περιγράφει στη συνέχεια.

«Θα έκανα καντάδα και έχω αφιερώσει πολλές φορές τραγούδι σε κοπέλα. Οι άντρες περιμένουν τις γυναίκες να έρθουν να τους μιλήσουν. Εγώ δεν ανήκω σε αυτή τη γενιά», εξομολογείται σε άλλο σημείο ο Στέφανος Πιτσίνιαγκας

«Ο πατέρας μου έχει την αφίσα μου στην ταβέρνα του και έχει τυπώσει πάνω στα μαντιλάκια τη φωτογραφία μου με το τραγούδι «Δυνατά». Με τη μαμά μου μιλάμε 5 φορές την ημέρα στο τηλέφωνο. Εύχομαι το κινητό μου να χτυπάει από εκείνη για πολλά χρόνια ακόμα», δηλώνει χαρακτηριστικά ο Στέφανος Πιτσίνιαγκας αναφερόμενος στην οικογένειά του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιο σας θα ελεγχθεί πριν αναρτηθεί. Παρακαλώ, τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και σύντομα. Το παρών blog δεν φέρει ευθύνη για επώνυμα και ανώνυμα σχόλια. Εφόσον θεωρείτε ότι θίγεστε από κάποιο σχόλιο, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου με μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας για να το αφαιρέσω.