Τετάρτη 12 Ιουνίου 2024

Η Σοφία Αρβανίτη αποκαλύπτει: «Υπήρξα σε σχέση με διάσημο πρόσωπο που δεν μαθεύτηκε, είναι η άχρηστη πληροφορία της ημέρας»

 

Συνέντευξη στην κάμερα της εκπομπής «Πάμε Δανάη» έδωσε η Σοφία Αρβανίτη. Τη γνωστή τραγουδίστρια συνάντησε ο ρεπόρτερ Αντώνης Λαγουδάκης με αφορμή την κυκλοφορία του νέου της τραγουδιού και μεταξύ άλλων μίλησαν για τη σχέση της με τη μουσική αλλά και την προσωπική της ζωή.

«Μία περίοδο της ζωής μου η μουσική με είχε κουράσει, την είχα παρατήσει. Τα τελευταία χρονιά όμως είμαι σε μία φάση που «κρατιέμαι» πάνω της. Πολλές φορές νιώθω ότι γερνάω, ότι δεν είμαι 25 χρόνων και πέφτω ψυχολογικά άλλα υπάρχει ένα χέρι, ο άλλος μου εαυτός, που με τραβάει ξανά πάνω», δηλώνει η Σοφία Αρβανίτη.

«Δεν είμαι εξοικειωμένη με το να εκθέτω το σώμα μου. Είναι μέσα στα πλαίσια του θεάματος αλλά θεωρώ ότι το κάνω με μία αισθητική, δεν προσβάλλω τον εαυτό μου», παραδέχεται στη συνέχεια η τραγουδίστρια.

«Δεν ταυτίζομαι με τα λαϊκά τραγούδια πίστας, στο 80% έχουν σταθερά ένα «κατηγορώ» προς το άλλο φύλο. Αυτό δεν μου αρέσει. Επίσης, δεν ταυτίζομαι με την trap μουσική. Αυτά τα τραγούδια τα θεωρώ «στερημένα» μουσικά», σχολιάζει η Σοφία Αρβανίτη στην κάμερα του MEGA.

«Είμαι καλά στα προσωπικά μου, δεν κάνω τοποθετήσεις περί έρωτος. Υπήρξε σχέση μου με διάσημο πρόσωπο που δεν μαθεύτηκε, θεωρώ ότι είναι η άχρηστη πληροφορία της ημέρας», εξομολογείται σε άλλο σημείο η τραγουδίστρια.

«Αγαπώ πολύ τον Μιχάλη Ρακιντζή, είμαστε πολλά χρονιά φίλοι και με έχει βοηθήσει πολλές φορές στη ζωή μου. Την σχέση μου με τον Μιχάλη θα την χαρακτήριζα με τον στίχο: δεν θέλω τώρα να αγαπηθώ, θέλω μόνο αυτόν το χορό, μας τα’ πάνε κι άλλοι άλλα είναι μακριά, σε άλλη αγκαλιά», αναφέρει η Σοφία Αρβανίτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιο σας θα ελεγχθεί πριν αναρτηθεί. Παρακαλώ, τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και σύντομα. Το παρών blog δεν φέρει ευθύνη για επώνυμα και ανώνυμα σχόλια. Εφόσον θεωρείτε ότι θίγεστε από κάποιο σχόλιο, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου με μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας για να το αφαιρέσω.