Τετάρτη 12 Ιουνίου 2024

Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος: «Το coming out στην ομοφυλοφιλία είναι συγκινητικό, αυτό το «πνίγομαι», είμαι αυτό»

 

Ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος ανοίγει τα χαρτιά του στον Άρη Καβατζίκη και την κάμερα του «Πάμε Δανάη». Ο δημοφιλής ηθοποιός, που φέτος συμμετείχε στις «Ψυχοκόρες» του ΑΝΤ1, αναφέρθηκε στην εργασιομανία του, ενώ εξομολογείται άγνωστες πτυχές του εαυτού του.

«Εργάζομαι πολύ, γιατί η ζωή μου έχει πολλές ανάγκες τις οποίες επιλέγω και είμαι χαρούμενος γι’ αυτές. Το κυριότερο όμως είναι ότι στη δουλειά μας δεν έχουμε δεδομένες αμοιβές. Δεν πιστεύω ποτέ ότι σε μια νέα δουλειά τα πράγματα θα πάνε καλά. Εάν δεν είναι όπως τα περίμενα, θα καθίσω μέχρι το τέλος και δε θα πω κουβέντα», δηλώνει ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος.

«Στις δουλειές μου είμαι δραματικός, υστερικός και υπερβολικός στις αντιδράσεις μου σε σχέση με την «καταστροφή» που επέρχεται. Έχω μια πλευρά πράα, ψύχραιμη και λογική και μια άλλη πλευρά ταυτόχρονα υπερβολική και ανώριμη που εκφράζεται ως ματαιότητα και θλίψη. Παλαιότερα με έπιανε συχνότερα θλίψη, τώρα πλέον θα κρατήσει 1 – 2 μέρες και θα έρθει γρήγορα ο άλλος εαυτός που θα με επαναφέρει στην πραγματικότητα», εξομολογείται ο ηθοποιός.

«Οι σκέψεις και οι διαδρομές μου είναι αποτέλεσμα και της ψυχοθεραπείας, στην οποία πιστεύω αλλά δεν είναι πανάκεια. Το σημαντικό είναι να μην κρύβεσαι από τον εαυτό σου. Το come out που συνδέεται με τη σεξουαλικότητα των ανθρώπων και την ομοφυλοφιλία είναι συγκινητικό», αναφέρει σε άλλο σημείο ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος

«Αυτό το «πνίγομαι», έτσι είμαι στη ζωή μου. Με συγκινεί η απόφαση κάποιου να σταματήσει να ψεύδεται στον εαυτό του αλλά και στους άλλους», εξομολογείται ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιο σας θα ελεγχθεί πριν αναρτηθεί. Παρακαλώ, τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και σύντομα. Το παρών blog δεν φέρει ευθύνη για επώνυμα και ανώνυμα σχόλια. Εφόσον θεωρείτε ότι θίγεστε από κάποιο σχόλιο, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου με μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας για να το αφαιρέσω.